Het beoordelingssysteem van Mobil voor restaurants bestaat uit vijf verschillende graden of beoordelingen, elk met zijn eigen set criteria en verwachtingen. Een Mobil One-Star restaurant is bijvoorbeeld een restaurant dat een beleving biedt die zich onderscheidt door lokale flair, individuele sfeer of culinaire specialiteit. Een Mobil Two-Star-restaurant is een restaurant dat een schone omgeving en efficiënte service gebruikt om vers voedsel te serveren. Zowel waarde als gezinsvriendelijkheid worden in deze categorie beschouwd. Een Mobil Three Star Restaurant is een restaurant met lekker eten, een plezierige inrichting en service die zowel warm als bekwaam is. Een Mobil Four-Star restaurant is een restaurant dat de meest professionele service biedt, samen met heerlijk eten en presentaties die op de een of andere manier onderscheidend zijn. Ten slotte is een Mobil Five-Star-restaurant een restaurant dat een onberispelijke eetervaring biedt door service te bieden die overtreffend is, een elegante inrichting, presentaties die gedetailleerd en voortreffelijk zijn, en eten dat uitzonderlijk is.

Deze criteria en verwachtingen zijn bedoeld als een suggestie van wat gasten kunnen verwachten tijdens het bezoeken van een restaurant van elk kaliberniveau. Deze aanbevelingen zijn niet de enige limieten die door elk niveau worden vastgesteld, en ze worden niet afzonderlijk opgelegd. Een restaurant moet aan alle vereisten voor de vorige sterbeoordeling voldoen of deze overtreffen om door te gaan naar de volgende sterbeoordeling. Een Mobil Five-Star-restaurant moet bijvoorbeeld voldoen aan de verwachtingen en criteria voor een Four-Star-restaurant, een Three-Star-restaurant, een Two-Star-restaurant en een One-Star-restaurant voordat het een Five-Star-restaurant kan zijn. .

Eensterrenrestaurants bieden een ervaring die zich onderscheidt door individuele sfeer, lokale flair of culinaire specialiteit. De service van een eensterrenrestaurant is zowel efficiënt als hartelijk met servers die netjes gekleed zijn. De producten die worden aangeboden door een eensterrenrestaurant zijn vers en smakelijk wanneer ze worden uitgestald.

Tweesterrenrestaurants serveren vers voedsel in een schone omgeving. De service van een tweesterrenrestaurant is efficiënt en gezinsvriendelijk. Gasten van een tweesterrenrestaurant zullen alle kenmerken van een eensterrenrestaurant kunnen ontdekken, naast enkele verbeterde functies en een professionelere inrichting.

Restaurants met drie trappen bieden heerlijk eten, service die zowel warm als bekwaam is, en een decor dat plezierig en gezinsvriendelijk is. Gasten van driesterrenrestaurants kunnen alle kenmerken van zowel een tweesterrenrestaurant als een eensterrenrestaurant verwachten, naast meer specifieke criteria voor een veel professioneler restaurant.

Viersterrenrestaurants bieden service die professioneel is, presentaties die onderscheidend zijn en eten dat heerlijk en geweldig is. Gasten in viersterrenrestaurants kunnen alle criteria en kenmerken van een driesterren-, tweesterren- en eensterrenrestaurant verwachten, met enkele verbeteringen.

Ten slotte bieden vijfsterrenrestaurants wat kan worden beschouwd als een onberispelijke eetervaring door eten aan te bieden dat uitzonderlijk is, service die overtreffend is, decor en presentaties die voortreffelijk en elegant zijn, en veel aandacht voor detail. Gasten van een vijfsterrenrestaurant kunnen alle kenmerken verwachten van een viersterrenrestaurant, een driesterrenrestaurant, een tweesterrenrestaurant en een eensterrenrestaurant.

#

No responses yet

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *